Ik heb een klacht
De interactie tussen pedagogisch medewerker en kind staat bij ons centraal. Elkaar zien, écht zien is iets waar wij elke dag de tijd voor nemen. Op die manier werken wij dagelijks aan de kwaliteit op onze groepen.
Om een goed beeld te krijgen van hoe de opvang op onze groepen wordt ervaren, vragen we via tevredenheidsmetingen regelmatig naar je ervaringen. Dit levert ons waardevolle informatie op waardoor wij ons continu kunnen blijven ontwikkelen. Ondanks dat, kan het voorkomen dat je als ouder toch niet tevreden bent en een opmerking, wens of klacht hebt. Bespreek dit dan met de medewerker of teammanager van jouw vestiging. Komen jullie er niet uit, laat het ons weten via info@skdd.nl met het onderwerp ‘klacht’. Je klacht wordt in behandeling genomen volgens onze klachtenprocedure. Hoe deze procedure verloopt, lees je in ons klachtenreglement (pdf).
Klachtenloket
Jaarlijks worden de binnengekomen klachten geanalyseerd en waar nodig wordt ons beleid aangepast. De uitkomst hiervan lees je in ons klachten jaarverslag. Klachten proberen we zoveel mogelijk samen, in gesprek met elkaar op te lossen. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over een klachtafhandeling, dan kun je terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang.
Klachtenvrij
Je hoeft bij ons niet altijd tevreden te zijn. Sterker nog, we horen het graag als we ergens in kunnen verbeteren. Toch zijn we best een beetje trots dat, net als afgelopen jaren, ook in 2023 geen klachten zijn gemeld bij de Geschillencommissie Kinderopvang.
We zijn dankbaar dat ouders ons ook in 2023 opnieuw het vertrouwen hebben gegeven de zorg voor hun kind aan ons over te laten.